יום שבת, 1 באוגוסט 2015

מסלול מכשולים

פעילות משעשעת שהילדים מאד אוהבים. כל מה שצריך זה לבחור שני אתגרים ולתת להם להתאמץ. האתגרים החביבים עליי הם זחילה במנהרה וקליעה למטרה. אבל זה יכול להיות כל דבר מאתגר אחר. אעלה מספר רעיונות, תבחרו שניים מהם:

מנהרה
"מאיפה אני אשיג מנהרה?" אל דאגה, מספר אפשרויות:

  • רכישת מנהרה (3 מטר) – בחנויות של ציוד לגננות. לטווח ארוך, עם ימי הולדת עתידיים, זו הוצאה שתחזיר את עצמה. אפשר גם לקנות בשיתוף עם עוד משפחה ולחלוק איתם את הציוד.
  • השאלת מנהרה – הרבה פעמים לגננות יש מנהרה בגן ואפשר לשאול אם הן מוכנות להשאיל לכם את המנהרה ליומולדת.
  • בניית מנהרה – מצמידים כסאות מטבח בטור ארוך ונותנים לילדים לזחול מתחת. אפשר לשים בד ולכסות את המנהרה. משקיעים יכולים גם לגזור חלונות.


קליעה למטרה
רכישת קליעה למטרה - ניתן לרכוש כל מיני וריאציות של קליעה למטרה:

  • האופציה היקרה – לוחות סקוץ'. יקר מדי לטעמי לצורך שימוש ביתי. אני מודה שלי, כמפעילה מקצועית, יש לוח כזה.

  • האופציה הסבירה – בעלות של כ – 30 ₪ בחנויות צעצועים אפשר לרכוש חישוקים שצריך לקלוע לפיון או  כדורי סקוצ' שאפשר לקלוע למחבט כמו בתמונה. 



הכנת קליעה למטרה – קונים פוסטר של הנושא הנבחר (בד"כ ניתן להשגה בחנויות של חד פעמי) וקונים מדבקות סקוץ' זכר ונקבה בחנות יצירה. מדביקים את אחד הסקוצ'ים על הכדור (נניח הזכר) ואת הסקוץ' השני (הנקבה ) על הפוסטר.

הליכה על קביים
זו פעילות שמותאמת לילדים בגיל בית ספר. את הקביים יש לרכוש בחנויות ציוד לגננות ומומלץ לבצע את הפעילות על דשא. אם לא ניתן אז אני ממליצה לפרוש שטיח יוגה ושיילכו על גבי השטיח כדי למנוע החלקה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הודעת טופס תגובה